Blog

Salesforce en Cloud CRM nog steeds in de lift

Posted by on mrt 4, 2013 in Nieuws & ontwikkelingen | 0 comments

Nog immer mooie groei Onderstaand artikeltje ( “Grote klanten stromen toe bij Salesforce.com“) komt uit de AutomatiseringsGids van afgelopen vrijdag 1 maart. Lang verhaal kort; Salesforce overtreft nog steeds de groeiprognoses van analisten. En heeft een groei op jaarbasis van 35% gerealiseerd. Zeker geen slechte prestatie als je kijkt naar het huidige economische...

lees meer

Optimize !

Posted by on mrt 4, 2013 in CRM in de praktijk | 0 comments

Optimize ! Zo luidt de titel van het laatste boek van e-marketing Guru ; Lee Odden. Lee is een bekende in de wereld van content marketing en alles ‘E-…’ . ( hij is te vinden op elk denkbaar mediakanaal, en zijn website: http://leeodden.com/  . Alhoewel ik mijzelf vooral afvraag waar de digitale marketeer alle tijd vandaan tovert om simultaan op elk sociaal platform aanwezig te zijn, moet ik bij ’t lezen van Optimize toegeven dat ‘r zeker wat voor zijn strategie te zeggen valt. Daarom voor u, een kleine serie artikeltjes waarin ik...

lees meer

Project geslaagd, CRM gefaald ?

Posted by on feb 11, 2013 in CRM in de praktijk | 0 comments

Iedereen kent wel een soortgelijk verhaal; Organisatie XYZ spendeert een fors bedrag aan de aankoop en implementatie van een nieuw CRM systeem om vervolgens vanaf de zijlijn toe te kijken hoe de spiksplinternieuwe (CRM) Rolls Royce langzaam wegroest op het parkeerterrein. Terwijl uw Salestoppers stad & land blijven afreizen in 6 jaar oude Mazda’s en Opel’s. En terwijl u met een scheef oog naar een vers rapport van D&B gluurt, over de verschillende implementatie fouten, weet u eigenlijk al waar het aan schort… Wat was het plan...

lees meer

Welkom

Posted by on dec 22, 2012 in Algemeen | 1 comment

Welkom bij de eerste *echte* blog post van onze nieuwe site. Hierbij een korte introductie van de bedoeling van de blog, en wie er wellicht baat bij heeft. Content marketing was voor ons ook een nieuw buzz-word, dus schrik vooral niet bij het lezen van de eerste artikelen. En blijf alstublieft terugkomen. ( Hans Jaap Melissen werd ook niet journalist v/h jaar in een dag). Het wordt vanzelf beter Wat is Real Results CRM ? We zijn een startup die met een klein team van 3 professionals zich ten doel heeft gesteld CRM processen en software te...

lees meer